קצת עלי :

גם אתם בטח שואלים מה הביא אותי לכאן?

עד שהתחתנתי ב-2007, המילה "כלכלי" היתה משהו די רחוק ממני. הייתי אז בשירות קבע כמהנדס עתודאי צעיר ומה שבעיקר העסיק אותי היה צבא, טכנולוגיה והשילוב הראוי בינהם.
ההכנות לחתונה שלנו היו רוויות באתגרים נפשיים ורגשיים שנסבו בין השאר על… כסף.
זאת לא היתה הפעם הראשונה שראיתי איך כסף משפיע על חיים של אנשים אבל זו היתה הפעם הראשונה בה בגללו כמעט והפסדתי את האשה היקרה שעומדת היום לצידי.

מאוד הציקה לי העובדה שכסף הוא שיקול משמעותי באושר שלנו, בשמחה, בבחירות ובחופש שלנו. חיפשתי דרכים למנוע את התלות שלנו בגורמים שאינם אהבה ותשוקה פנימית.

שם התחלתי את המסע שלי.
התחלנו ביחידת דיור קטנה (32 מ"ר) וחלמנו על בית משלנו.
אשתי התחילה ללמוד ביוטכנולוגיה ואני סיימתי תואר שני במנהל עסקים (ולמרות שלמדתי עקרונות לניהול עסקים גדולים, לא למדתי כלום על ניהול הבית שלי!). הרגשתי שזו האחריות שלי וחיפשתי כל דרך אפשרית להביא אותנו לבית משלנו.

אחרי 3 שנים הצלחנו להגשים את החלום ואז גיליתי שזו היתה רק ההתחלה של החלום הבא…

המשכתי במסע כשאני מחפש כל הזמן את הדבר הגדול, ההזדמנות הנסתרת, האקזיט המיוחל, הפטנט הגואל שיביא אותנו אל המנוחה והנחלה. מה שיאפשר לנו לעשות את מה שאנחנו אוהבים ולא יצריך מאיתנו את ההתעסקות בצורכי הפרנסה. חלמתי שאני מאפשר לאשתי לעשות את מה שהיא אוהבת בלי להיות מוגבלת בשיקולי הכנסה. עברתי המון בדרך, כולל שיווק רשתי, השקעות בשוק ההון, שיווק שותפים, מכירות באיביי ומה לא. כל הזמן קיפצתי בין הזדמנות למציאות, בין הבטחה להתפקחות, וכל זה במקביל לעבודה שכירה.
ואז הגיעה הזדמנות פז, לרכוש דירה להשקעה בחריש!
זו באמת היתה הזדמנות מיוחדת. קבוצת רכישה בה בחור יקר לא הצליח לעמוד בתשלומים ונאלץ למכור את הדירה. הוא הסכים למכור אותה במחיר ששיקף את ערכה שנתיים לפני כן. מדובר היה בריווח של כמעט 200,000 ש"ח!
היה לי שבוע להשיג את ההון הנדרש. רצתי וניסיתי להשיג מכל מקום אפשרי: בנק, משפחה ואפילו חברים. ברגע האחרון אחד המקורות חזר בו והפסדתי את ההזדמנות.

זה היה צורב כל כך…

זו היתה קריאת ההשכמה שלי. החלטתי שאני לא מפספס יותר הזדמנויות. החלטתי לקחת את זה ברצינות. 
היום אני יודע שהיו לי לפחות 3 אפשרויות שונות להשיג את ההון ולשפר את איכות החיים של המשפחה היקרה שלי. כמה שידע נכון בזמן הנכון יכול לשנות חיים.
גיליתי גם כמה טעויות עשיתי לאורך הדרך, מה מנע ממני להגיע למטרות שלי וכמה קריטית ההכוונה הנכונה בשנים הראשונות של חיי הנישואין להמשך מוצלח שלהם.
החלטתי לקחת זאת ברצינות ולהתמקצע בתחום. עברתי הסמכות כמאמן אישי ובהמשך כיועץ לכלכלת המשפחה והגדלת ההון האישי. התמזל מזלי וזכיתי לעזור למשפחות רבות באופן פרטי וכמנטור בתוכניות "סוד הכסף" ו- "משפחה פלוס" בהם ליוויתי באופן אישי להצלחה משפחות בקצב שלהם ובתשומת לב פרטנית.

בעבודה עם משפחות רבות גיליתי שהכוונה נכונה וליווי אישי ומסור יכולים להציל משפחות בכל שלב ולהקפיץ אותם קדימה. זה היסב לי סיפוק עצום ורציתי שב"ה זו תהיה הברכה שלי לעולם.

בעבודתי בליווי ובייעוץ כלכלי למשפחות אני נעזר בכל הכלים שבאמתחתי, בהם תואר שני במנהל עסקים, תעודת הוראה, אימון אישי, ייעוץ כלכלי, ייעוץ משכנתאות והכשרות נוספות מעולם ההשקעות, שוק ההון, נדל"ן וכו', כדי לעזור למשפחות בפן הכלכלי ובפן ההתנהגותי. הניסיון מלמד שהקשר בין הדברים הדוק ביותר.

יכולת ההבנה והשליטה הכלכלית מאפשרת לנו לנווט את החיים כרצוננו ועל־פי הערכים וסדרי העדיפויות שאנחנו בוחרים. היא מאפשרת לנו לבחור מתוך מגוון רחב יותר ולא מתוך צמצום ואילוץ. היא נותנת לנו את החופש לממש את עצמנו ולהשאיר חותם חיובי בעולם, והיא מאפשרת לנו לחיות חיים מלאים. המטרה הסמויה שלי היא שלא נצא רק עם עתיד כלכלי טוב יותר אלא נהפוך להיות טובים יותר בכל דבר שאנו עושים.

 

בעיניי, זאת המתנה הגדולה והחשובה ביותר שאפשר לתת ולקבל, וכולי תפילה כי נצליח במשימה זו

רוצים לבדוק איך אני יכול לקדם אתכם?

צרו קשר ונדבר

סגירת תפריט
דילוג לתוכן